Brzi linkovi
Društvene mreže
Veleprodaja i inženjering

Milana Rakica 6, Beograd

+381 11 369 11 87
+381 11 2650 520

office@elmarkdooco.rs

Maloprodaja i izložbeni salon

Bulevar kralja Aleksandra 183, Beograd

+381 11 308 51 27
+381 11 240 10 92

maloprodaja@elmarkdoo.co.rs

Uslovi Kupovine

PRODAJA NA DALJINU

Poštovani potrošači,
Prema Zakonu o zaštiti potrošača ugovor na daljinu je ugovor zaključen između trgovca i potrošača u okviru organizovane prodaje ili pružanja usluga na daljinu bez istovremenog fizičkog prisustva trgovca i potrošača, isključivom upotrebom jednog ili više sredstava komunikacije na daljinu do trenutka zaključenja ugovora, uključujući i sam trenutak zaključenja. Shodno tome kupovina preko naše prodajne internet stranice www.elmarkdoo.co.rs smatra se prodajom na daljinu.

OBAVEZA ELMARK-A

Po zaključenju ugovora, Elmark je dužan da izvrši isporuku robe u roku od 30 dana, ukoliko nije ugovoren duži/kraći rok (član 32. Zakona)
Uz robu koja se isporučuje potrošaču se dostavlja račun, garantni list za proizvode čija je garancija duža od dve godine ili izjavu o saobraznosti ako je dve godine, kao i uputstvo za upotrebu i montažu na srpskom jeziku ukoliko je reč o isporuci tehničke robe (čl. 12, 31, 47. i 54. Zakona)

Posebno ističemo a što je i Zakonom propisano da pre zaključenja ugovora potrošač ima pravo na odustanak i postupak ostvarivanja ovog prava.
Molimo vas da pažljivo pročitate uslove kupovine na našem sajtu. Prihvatanjem uslova potvrđujete da ste pročitali, razumeli i prihvatili uslove kupovine. Predlažemo da s vremena na vreme posetite našu internet stranicu i proverite da li su se Uslovi možda promenili od vaše poslednje posete.
Korisnik je svako lice koje pristupa sajtu www.elmarkdoo.co.rs i svim njegovim sadržajima. Potrošač je fizičko lice koje kupuje proizvod radi namirenja individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti. Sve sadržaje sajta koristite isključivo na vlastitu odgovornost i Elmark se ne može smatrati odgovornim za bilo kakvu štetu nastalu korišćenjem.

Ukoliko potrošač iskoristi svoje pravo i odustane od ugovora, Elmark će izvršiti povraćaj uplate koju je primio od potrošača, i to u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak od ugovora. Naše je pravo da odložimo povraćaj sredstava dok ne dobijemo robu natrag ili dok potrošač nam ne dostavi dokaz da je robu poslao i utvrdimo stanje vraćene robe (član 34. Zakona)

Prava potrošača i odustanak od ugovora

Potrošač ima pravo da se predomisli i odustane od kupovine u roku od 14 dana od dana kada mu je roba isporučena bez navođenja razloga za povraćaj.
Pravo na odustanak od ugovora na daljinu propisano je Zakonom.
Napomena: Pravo na odustanak od ugovora ne odnosi se na kupovinu u našim maloprodajnim objektima s obzirom da to nije prodaja na daljinu.

Ukazujemo da se kod ugovora o prodaji robe preko naše internet prodavnice, a shodno članu 29. Zakona, rok od 14 dana računa od trenutka kada roba dospe u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik.
Dakle, prvi dan roka je dan nakon što je potrošač primio robu.

Potrošač ovo pravo iskorišćava tako što prvo popunjava i šalje Elmark-u obrazac za odustanak od ugovora (potrošač obrazac može skinuti sa našeg sajta), a kasnije dostavlja robu, i to čini o sopstvenom trošku (čl. 28. i 35. Zakona).
Obrazac za odustanak propisan je Pravilnikom o obliku i sadržini obrasca za odustanak od ugovora na daljinu ili ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija.
Obrazac treba popuniti relevantnim podacima o vama kao kupcu ( potrebni kod izrade naloga za povraćaj robe) i kupljenom proizvodu, potom odštampati, potpisati i vratiti poštom na adresu Elmark doo Beograd, Milana Rakića 6, Zvezdara.
Najljubaznije Vas molimo da ako želite razlog odustanka navedete (nije neophodno) u obrascu za odustanak, kako bismo razlog Vašeg nezadovoljstva mogli što je pre moguće otkloniti i unaprediti naše poslovanje u cilju zadovoljenja interesa naših kupaca.

Elmark će u skladu sa članom 28. Zakona potvrditi prijem obrasca u pisanom ili elektronskom obliku a najkasnije u roku od 2 dana i uz potvrdu javiti kupcu način povraćaja robe.

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, troškove vraćanja robe snosi kupac.

Nakon isteka roka od 14 dana od dana kada je primio robu ista se više NE MOŽE vratiti.

Kada Elmark primi vraćenu robu od kupca utvrđuje se njeno stanje. Elmark je dužan da u roku od 14 dana da odgovor kupcu u odnosu na dan kada je od potrošača primio obrazac o odustanku od ugovora na daljinu.
Proverava se dokumentacija, ambalaža i stanje same robe. Elmark će prihvatiti povraćaj robe i vratiti novac kupcu samo u slučaju da su vraćeni proizvodi NEKORIŠĆENI, NEOŠTEĆENI I U ORIGINALNOJ AMBALAŽI, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (račun, garantni list, uputstva, itd.).
Ukoliko se utvrdi da postoji neispravnost robe ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom ili roba nema originalnu ambalažu tada se odbija zahtev za povraćaj novca a proizvod će se vratiti kupcu o njegov trošak.
Takođe, u slučaju da je kupac koristio uređaj, ako je uređaj otvaran, ili nakon 14 dana od dana prijema robe nije zadovoljan radom, tj. očekivao je mnogo više od naručenog uređaja - povraćaj novca, zamena proizvoda ili povraćaj istog NIJE MOGUĆA.

    Znači kupac robu može da vrati samo u sledećim slučajevima:
  1. U roku od 14 dana od dana prijema robe ako je roba kupljena na daljinu tj preko našeg sajta, ispravna, nekorišćena, u original ambalaži sa pratećom dokumentacijom
  2. Ukoliko je greškom fakturisana roba koju kupac nije poručio, rok za započinjanje procedure povrata robe je 24h od trenutka prijema robe
  3. Ukoliko je kupcu fakturisana neispravna ili je roba oštećena u transportu, rok za započinjanje procedure povrata robe je 24h od trenutka prijema robe
  4. Ukoliko je proizvod predmet reklamacije i isti je odnešen u ovlašćeni servis zbog saniranja kvara, i kao takav nije moguće da se popravi. S obzirom da je Elmark i ovlašćeni serviser za svoje proizvode, rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka utvrđivanja rezultata reklamacije.

Ako je konačan zaključak da je roba ispravna, nekorišćena, sa original amabalažom I ispravnom dokumentacijom Elmark vraća novac.
Ukoliko je kupac robu platio nekom od platnih kartica putem interneta, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Elmark je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
U slučaju plaćanja gotovinom, potrošaču se gotovina i vraća.

Obaveze potrošača

  1. Da se pridržava priloženog upustva za upotrebu i pravilnika o upotrebi proizvoda
  2. Da eksploataciju opreme vrši u skladu sa priloženim upustvom za upotrebu, navedenim u pripadajućoj tehničkoj dokumentaciji.
  3. Da obezbedi odgovarajuće uslove u kome će uređaj biti smešten u zavisnosti od namene i tehničkih karakteristika uređaja koja su data u uputstvu uz uređaj.
  4. Da obezbedi stabilan izvor mrežnog napajanja (varijacije napona max. 10%)
  5. Da obezbedi uzemljenu elektroinstalaciju, za sve uređaje koji zahtevaju uzemljenje
  6. Da po mogućstvu sačuva i dostavi priloženu tehničku dokumentaciju u toku trajanja reklamacionog roka
  7. Da instalaciju/servis poveri isključivo ovlašćenim licima

PRIVATNOST I SIGURNOST VAŠIH PODATAKA

Svi podaci koje ste ostavili prilikom kupovine naših proizvoda služe samo i isključivo za potrebe kupovine naših proizvoda.
Obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost naših kupaca.
Prikupljamo samo neophodne podatke za uspešnu obradu narudžbina i informisanje kupaca, kao i statističke podatke koji nam daju povratne informacije o korišćenju sajta.
Svi podaci koje posedujemo o kupcima (telefon, adresa, e-mail, kupljeni proizvodi od strane kupca) dostupni su samo našim operaterima i nikome više.
Svi zaposleni odgovorni su za poštovanje pravila zaštite privatnosti.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

IZJAVA

    Znači kupac robu može da vrati samo u sledećim slučajevima:
  1. Proizvodi imaju propisane, odnosno deklarisane karakteristike kvaliteta.
  2. Proizvod će ispravno funkcionisati ako se korisnik pridržava uputstava iz priložene tehničke dokumentacije
  3. 3. Proizvođač ne odgovara za tehničke karakteristike prostora u koje se ugrađuju proizvodi (grejna tela). Proizvođač odgovara samo i isključivo za tehničke karakteristike proizvoda. Proizvođač ne može da garantuje za termičke karakteristike prostora i preporučene grejne površine koje zavise od termičkih karakteristika prostora, kao ni za potrošnju proizvoda. Potrošnja proizvoda definisana je nominalnom snagom navedenom u tehničkim karakteristikama proizvoda.

CENE

Sve cene navedene na sajtu su finalne na dan porudžbine i u njih je uključen PDV
Sve cene su date u dinarima.
Po zaključenju porudžbine na sajtu, dobićete e-mail potvrdu porudžbine. Ovaj e-mail sadrži vaše podatke, koje ste ostavili prilikom poručivanja. Tek nakon dostavljanja potvrde na e-mail potrošača, ugovor o prodaji se smatra zaključenim. U slučaju da nismo u mogućnosti da potvrdimo porudžbinu i zaključimo ugovor, bićete obavešteni.

Kupovina u internet prodavnici Elmark i maloprodajnim objektima

Isporuka i ugradnja

Isporuka
Isporuku vršimo na teritoriji cele Srbije preko kurirske službe D EXPRESS.

Cena dostave
Cenu dostave možete pogledati na njihovom sajtu: www.dailyexpress.rs

Ugradnja podnog grejanja
Cena ugradnje za podno grejanje, grejanje oluka i cevovoda se daje u vidu ponude na osnovu uvida na objektu.

Načini plaćanja

PLAĆANJE U INTERNET PRODAVNICI

Plaćanje za robu kupljenu u našoj internet prodavnici se vrši pri pouzeću isključivo u gotovini.

PLAĆANJE U MALOPRODAJI

  • Gotovinom
  • Platnim karticama
  • Čekovima građana do 6 meseci bez kamate
  • Po predračunu

Servis i garancija

Za sve proizvode iz prodajnog programa FENIX, ATLANTIC i THERMON obezbeđujemo proizvođačke garancije.

ATLANTIC radijatori
Garancija 5 godina

FENIX grejni kablovi za podno grejanje i otapanje snega
Garancija 10 godina

FENIX grejni kablovi za za primenu u olucima
Garancija 2 godine

FENIX termostati
Garancija 2 godine

FENIX termostati
Garancija 2 godine

THERMON proizvodi
Garancija je 1 godina ili produžena garancija do 5 godina koja se definiše Ugovorom