Poštovani potrošači,
Prema Zakonu o zaštiti potrošača ugovor na daljinu je ugovor zaključen između trgovca i potrošača u okviru organizovane prodaje ili pružanja usluga na daljinu bez istovremenog fizičkog prisustva trgovca i potrošača, isključivom upotrebom jednog ili više sredstava komunikacije na daljinu do trenutka zaključenja ugovora, uključujući i sam trenutak zaključenja.
Shodno tome kupovina preko naše prodajne internet stranice www.elmarkdoo.co.rs smatra se prodajom na daljinu.
Po zaključenju ugovora, Elmark je dužan da izvrši isporuku robe u roku od 30 dana, ukoliko nije ugovoren duži/kraći rok (član 32. Zakona)
Uz robu koja se isporučuje potrošaču se dostavlja račun, garantni list za proizvode čija je garancija duža od dve godine ili izjavu o saobraznosti ako je dve godine, kao i uputstvo za upotrebu i montažu na srpskom jeziku ukoliko je reč o isporuci tehničke robe (čl. 12, 31, 47. i 54. Zakona)
Posebno ističemo a što je i Zakonom propisano da pre zaključenja ugovora potrošač ima pravo na odustanak i postupak ostvarivanja ovog prava.
Molimo vas da pažljivo pročitate uslove kupovine na našem sajtu. Prihvatanjem uslova potvrđujete da ste pročitali, razumeli i prihvatili uslove kupovine. Predlažemo da s vremena na vreme posetite našu internet stranicu i proverite da li su se Uslovi možda promenili od vaše poslednje posete.Korisnik je svako lice koje pristupa sajtu www.elmarkdoo.co.rs i svim njegovim sadržajima.
Potrošač je fizičko lice koje kupuje proizvod radi namirenja individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti.
Sve sadržaje sajta koristite isključivo na vlastitu odgovornost i Elmark se ne može smatrati odgovornim za bilo kakvu štetu nastalu korišćenjem.
Ukoliko potrošač iskoristi svoje pravo i odustane od ugovora, Elmark će izvršiti povraćaj uplate koju je primio od potrošača, i to u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak od ugovora. Naše je pravo da odložimo povraćaj sredstava dok ne dobijemo robu natrag ili dok potrošač nam ne dostavi dokaz da je robu poslao i utvrdimo stanje vraćene robe (član 34. Zakona)
Potrošač ima pravo da se predomisli i odustane od kupovine u roku od 14 dana od dana kada mu je roba isporučena bez navođenja razloga za povraćaj.
Pravo na odustanak od ugovora na daljinu propisano je Zakonom.
Napomena: Pravo na odustanak od ugovora ne odnosi se na kupovinu u našim maloprodajnim objektima s obzirom da to nije prodaja na daljinu.
Ukazujemo da se kod ugovora o prodaji robe preko naše internet prodavnice, a shodno članu 29. Zakona, rok od 14 dana računa od trenutka kada roba dospe u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik.
Dakle, prvi dan roka je dan nakon što je potrošač primio robu.
Potrošač ovo pravo iskorišćava tako što prvo popunjava i šalje Elmark-u obrazac za odustanak od ugovora (potrošač obrazac može skinuti sa našeg
sajta), a kasnije dostavlja robu, i to čini o sopstvenom trošku (čl. 28. i 35. Zakona).
Obrazac za odustanak propisan je Pravilnikom o obliku i sadržini obrasca za odustanak od ugovora na daljinu ili ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija.
Obrazac treba popuniti relevantnim podacima o vama kao kupcu ( potrebni kod izrade naloga za povraćaj robe) i kupljenom proizvodu, potom odštampati, potpisati i vratiti poštom na adresu Elmark doo Beograd, Milana Rakića 6, Zvezdara.
Najljubaznije Vas molimo da ako želite razlog odustanka navedete (nije neophodno) u obrascu za odustanak, kako bismo razlog Vašeg nezadovoljstva mogli što je pre moguće otkloniti i unaprediti naše poslovanje u cilju zadovoljenja interesa naših kupaca.
Elmark će u skladu sa članom 28. Zakona potvrditi prijem obrasca u pisanom ili elektronskom obliku a najkasnije u roku od 2 dana i uz potvrdu javiti kupcu način povraćaja robe.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, troškove vraćanja robe snosi kupac.
Nakon isteka roka od 14 dana od dana kada je primio robu ista se više NE MOŽE vratiti.
Kada Elmark primi vraćenu robu od kupca utvrđuje se njeno stanje. Elmark je dužan da u roku od 14 dana da odgovor kupcu u odnosu na dan kada je od potrošača primio obrazac o odustanku od ugovora na daljinu.
Proverava se dokumentacija, ambalaža i stanje same robe. Elmark će prihvatiti povraćaj robe i vratiti novac kupcu samo u slučaju da su vraćeni proizvodi NEKORIŠĆENI, NEOŠTEĆENI I U ORIGINALNOJ AMBALAŽI, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (račun, garantni list, uputstva, itd.).
Ukoliko se utvrdi da postoji neispravnost robe ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom ili roba nema originalnu ambalažu tada se odbija zahtev za povraćaj novca a proizvod će se vratiti kupcu o njegov trošak.
Takođe, u slučaju da je kupac koristio uređaj, ako je uređaj otvaran, ili nakon 14 dana od dana prijema robe nije zadovoljan radom, tj. očekivao je mnogo više od naručenog uređaja - povraćaj novca, zamena proizvoda ili povraćaj istog NIJE MOGUĆA.
Ako je konačan zaključak da je roba ispravna, nekorišćena, sa original amabalažom I ispravnom dokumentacijom Elmark vraća novac.
Ukoliko je kupac robu platio nekom od platnih kartica putem interneta, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Elmark je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
U slučaju plaćanja gotovinom, potrošaču se gotovina i vraća.
Svi podaci koje ste ostavili prilikom kupovine naših proizvoda služe samo i isključivo za potrebe kupovine naših proizvoda.
Obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost naših kupaca.
Prikupljamo samo neophodne podatke za uspešnu obradu narudžbina i informisanje kupaca, kao i statističke podatke koji nam daju povratne informacije o korišćenju sajta.
Svi podaci koje posedujemo o kupcima (telefon, adresa, e-mail, kupljeni proizvodi od strane kupca) dostupni su samo našim operaterima i nikome više.
Svi zaposleni odgovorni su za poštovanje pravila zaštite privatnosti.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Sve cene navedene na sajtu su finalne na dan porudžbine i u njih je uključen PDV
Sve cene su date u dinarima.
Po zaključenju porudžbine na sajtu, dobićete e-mail potvrdu porudžbine. Ovaj e-mail sadrži vaše podatke, koje ste ostavili prilikom poručivanja. Tek nakon dostavljanja potvrde na e-mail potrošača, ugovor o prodaji se smatra zaključenim. U slučaju da nismo u mogućnosti da potvrdimo porudžbinu i zaključimo ugovor, bićete obavešteni.
Isporuka
Isporuku vršimo na teritoriji cele Srbije preko kurirske službe D EXPRESS.
Cena dostave
Cenu dostave možete pogledati na njihovom sajtu: www.dailyexpress.rs
Ugradnja podnog grejanja
Cena ugradnje za podno grejanje, grejanje oluka i cevovoda se daje u vidu ponude na osnovu uvida na objektu.
PLAĆANJE U INTERNET PRODAVNICI
Plaćanje za robu kupljenu u našoj internet prodavnici se vrši pri pouzeću isključivo u gotovini.
PLAĆANJE U MALOPRODAJI
Za sve proizvode iz prodajnog programa FENIX, ATLANTIC i THERMON obezbeđujemo proizvođačke garancije.
ATLANTIC radijatori
Garancija 5 godina
FENIX grejni kablovi za podno grejanje i otapanje snega
Garancija 10 godina
FENIX grejni kablovi za za primenu u olucima
Garancija 2 godine
FENIX termostati
Garancija 2 godine
FENIX termostati
Garancija 2 godine
THERMON proizvodi
Garancija je 1 godina ili produžena garancija do 5 godina koja se definiše Ugovorom